onsdag 2. september 2009

Fra ønskelista

Jeg har ønska meg dette bordet i snart 10 år! :) Er det ikke "tulent?" Hvorfor det? Jeg har jo ikke en gang en plass å ha det - og hva skal jeg egentlig bruke det til!? :) Men er det ikke fint?? I mitt hjerte (og hode) kvalifiserer det til kategorien "en av disse tinga man bare elsker uten grunn - og bare MÅ ha."

Jeg kan forresten se det for meg i mitt drømmehjem - i en stor hall ved inngangen - lys og åpen. Med et nydelig stort bilde av blå himmel med skyer, trykt på aluminiumsplate på veggen bak, dette lekre lille bordet i høy variant, med svart bordplate under. Prikken over i'en ved siden av ville være et antikk gulvur :) (Gulvuret skal jeg skrive om seinere) Resultat: God miks av stiler, materialer og teksturer - Akkurat som jeg liker det!! :) Høres det fint ut?

Bordet heter Leopoldo, og er laga av Kartell - et italiensk designfirma som lager mye fint og rart og moderne i plast. Her kan du se noen av det. (linken)

Foruten min vedvarende forelskelse i Leopoldo-bordet, hadde jeg ikke hatt noe imot å ha ei lita dr. No/dr. Na. sittegruppe utenfor mitt drømmehjem et sted.

2 kommentarer:

  1. Likte bloggen din godt, og gleder meg til å følge med videre. Artig å se at andre også liker Dr. No. Vi har fire av de på uteplassen vår til rottingbord. Ha en fin dag. :)

    SvarSlett
  2. Takk for det! Skal sjekke innom sida di, kanskje vi har mer til felles? Jeg er helt fersk på blogg, og har plass til flere følgere, om du vil! ;)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...