tirsdag 27. juli 2010

Kreativ gjenbruk 3

I fjor høst laget jeg en liten innleggserie som jeg kalte Kreativ gjenbruk. Jeg hadde lyst til å se om jeg kunne inspirere andre til og andre kunne inspirere meg til å tenke nytt på ting vi skaffer oss, eller har og bruker og kaster. Og at vi kanskje kan finne gode ideer for nyttig gjenbruk av det vi omgir oss med.

Ideene myldrer der ute på nettet. Så nå er det på tide lade opp med ny inspirasjon - mer eller mindre humoristisk. Her er et nytt bidrag i serien. :)

Putt kamera i såpekoppen når du skal ut å reise.


 
Gammel bilderamme blir brett.


brilleetui til manikyr-settet. Eller anna smått når du er på reise.


Lyspærer blir oljelamper. Sergio Silva lamper. via Hip Spaces.


Fargeprøver blir bordkort.


Sixpack til picnicsakene.

Pappkasse for vin blir skooppbevaring.

Trillebår blir morsom sitteplass. Designboom.

Kreativ gjenbruk 1
Kreativ gjenbruk 2

Noen som har andre tips å dele?
I neste innlegg
sommer fra mine smås realistiske perspektiv ..

5 kommentarer:

  1. Mye kult gjenbruk! Likte rammen som ble brett, og fargeprøver som bordkort :)

    SvarSlett
  2. Likte spesielt vinkassen som ble skoholder jeg.
    klem

    SvarSlett
  3. Luddig! :) (les: kjempelurt!)

    SvarSlett
  4. Synd og skam at vi ikke har sånne fine lyspærer lenger!!! Artig-artig atter en gang :-D

    SvarSlett
  5. En super blogg :) Her var det mange inspirerende gjenbrukstips :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...