fredag 23. juli 2010

Nytt i utforming

Quilt møbelserie fra Established and sons.

Designmessa i Milano i vår presenterte så mye nytt og spennende, at jeg ikke rakk å få gjort alle presentasjonene jeg ville da. Men nå kan vi vel unne oss å kikke litt på noen av de nye designene som ble vist frem?
Air design - bordsammenstilling fra Living Divani



Gervasonis sittepuff har fått strikkatrekk med hals! :)


Garderobeskap av kofferter fra italienske Casamania.


Corbusier-stolene ble lansert i mange nye farger.

Reolen Peanuts B fra Bonaldo. minner om bikubemønster, gjør det ikke?


Humor i disse myke små puffene med kubjeller fra Kenzo.


Pet Cave av Sakura Adachi

Plastreol i lilla fra Casamania

Roterende seng fra Bonaldo.


Hylla Fingers av Quince and Milan minner meg om sånt pinnespill - Mikado. Gjør den ikke? :)


Flott bord? Bigfoot fra Bonaldo.

Kanskje ikke dette er ting vi løper av gårde og kjøper alle mann, og kanskje ikke heller vil vi ende med å finne dem i nærmeste møbelbutikk. Men litt nytt og uventet har vi vel godt av å snuse på av og til, hm?


I morgen
"uventa" husbesøk i England! :)

2 kommentarer:

  1. Hei! Og takk for besøk på bloggen min - velkommen igjen ;-) Nå skal jeg kose meg med alle de spennende innleggene på bloggen din. Fortsatt fin fredagskveld, Åpent hus!

    SvarSlett
  2. Nytt design er alltid spennende!!!
    Likte godt de runde bordene:))
    Tusen takk for fine ord hos meg, det varmer så godt:))
    Titter gjerne innom deg i morgen, er litt hekta på engelsk for tiden, spesielt de engelske hagene:))
    Klem Anita

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...