torsdag 26. mai 2011

Tresmak ..og to vinnere!




I dag har jeg trukket vinneren av mitt lille mai-lotteri. Kommentarene ble nummerert og random.org hjalp meg også denne gangen med den vanskelige jobben å trekke ut en vinner. Vinneren av den flotte tapetrullen er:




Gratulerer så mye - legg igjen postadresse via Contact-tabben til høyre, så skal jeg få sendt rullen av gårde.

Jeg får ikke til å stoppe med å gi vekk bare EN gave. Så jeg har funnet frem en premie nr. to - en flott vase fra KopCup, som jeg har skrevet om tidligere. Random tikket fram et utvalgt loddnr til den også:
Vinneren ble nr. 32 - Fargebarn/Husbygger på Klepp. Lyst på KopCup-vase? Legg i så fall igjen postadresse via Contact-tabben du også.
Takk til alle som deltok.
Og til de som ikke vant: Bedre lykke neste gang! :)

Dagens lille bidrag til bloggverden herfra har temaet "tekstur", som jeg er så glad i. Som en fortsettelse av akkurat å ha gitt vekk en flott tapetrull i tre-imitasjon - dagens tekstur-tema er treverk. Enjoy! :)



Tre er ikke bare tre... :)





kilde techcredo.com

Fikk du noe ut av dette? :)
Beste hilsner fra Åpent hus-dama

Og nå klikker Blogger- igjen!!  GRRrrrr!
Hvis noen av dere likevel vil ta bryet med å legge igjen en hilsen, kan man velge Anonym - da går det.
Translation:
The winner of my wall paper give-away is a Norwegian with the blog by the name of Barbarella. Congratulations. I am sending av vase to a second winner, Just because I can't stop with just giving away one thing! :)

My contribution to the blogworld today is a collection of photos under the topic of Texture. I love it. And todays texture is pretty obvious, not? :) I hope you enjoyed.
Tomorrow: something from home.


I morgen
noe hjemmefra

4 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder du bjuder på! Kram Johanna

    SvarSlett
  2. Ekte treverk er en favoritt hos meg. Jeg elsker det som er røff og så naturlig så mulig ( jeg tror jeg var en skogsfee i forrige livet ...) nei da : )

    SvarSlett
  3. ummm those woods are fantastics!!! i am in love with wood!!! thanks for sharing. xxx

    SvarSlett
  4. Ååå, tusen takk!!! Det er første gang jeg vinner noe på et blogglotteri! Kjempemoro! Tapetserer allerede forskjellige deler av huset i tankene! Jeg må blogge om dette imorgen! Hurra!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...