fredag 17. januar 2014

Nytt på kjøkkenet / New(s) in the kitchen


Endelig er en viktig detalj på plass på kjøkkenet vårt.



En detalj som skal beskytte tregulvet på de mest utsatte stedene.



Og som jeg synes passer godt sammen med både eikegulvet 
og kjøkkenfrontene i hvit og valnøtt.


 

Fargen er deilig varmgrå, og står til alt overmål
supergodt til fargene i naborommet. :)



Godt å gå på er det også, ikke sant Muskat? :)



Jeg nyter å være så fornøyd med et praktisk grep
som samtidig passer godt inn. :)
En skikkelig tøysete glede, hm?

 

Og siden det er tulipanens dag i dag, 
feirer vi den og helga med en bukett til heimen.




foto (c) Åpent^hus

Jeg takker for alle som kommenterte "debattinnlegget mitt"
tidligere i uka. Jeg håper dere skjønte at det var konstruktivt ment. 
Og av kommentarene lærte jeg litt nytt også. 
Det er mange måter å se ting på. 
Og det er spennende! :)

Jeg ønsker alle som svinger innom 
ei riktig god helg!


I neste innlegg
kopi eller ikke?


6 kommentarer:

  1. hei! for et lekkert kjøkken! virkelig flott. Det er når jeg ser noe sånn at jeg kan angre på at vi selv valgte hvitt! ha en herlig kveld. Stikk gjerne innom meg hvis du har tid og lyst. klem fra Line

    SvarSlett
  2. Teppet ble fint på ditt flotte kjøkken. Ønsker deg god helg.
    Klemz

    SvarSlett
  3. for et nydelig kjøkken!
    og teppet passa perfekt
    det der har jeg ikke sett før.
    må sjekk ut

    SvarSlett
  4. for et nydelig kjøkken!
    og teppet passa perfekt
    det der har jeg ikke sett før.
    må sjekk ut

    SvarSlett
  5. Hei! Etter å ha saumfart instagram og blogger etter inspirasjon måtte eg betre høyre med deg, KVAR har di kjøpt kjøkkenet..? Veldig fint (og befriande) å sjå noko anna enn kvitt.

    SvarSlett
  6. hei Mariann
    kjekt du liker kjøkkenet vårt
    skrog/innmat + overskap/høyskap er kjøpt hos Kvik
    frontene i valnøtt er laget av en snekker, etter inspirasjon fra Unoform.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...