onsdag 5. mars 2014

I dag hos oss / Glimpse of light


Helt siden jul har det slått meg hvor hungrig jeg har vært etter sol og varme. 
Jeg har vært nesegrus misunnelig på alle som har reist og kommet tilbake frisk og brun. :)
Mye mer enn ellers.

Nå skjønner jeg at denne lengselen rett og slett var 
varsellamper på dashbordet mitt! 

For de siste 4 ukene har jeg ikke vært annet enn syk.
See? Legen skulle skrevet ut sydentur på resept! :) 





Men ok. Nå er skaden allerede skjedd. 
Et par sykedager har det blitt, 
men ellers har jeg krøket meg av gårde på jobb, 
for så å gå hjem og legge meg.
Ikke akkurat drømmesituasjonen. 



Er vel langt fra alene om å ha smakt på vintersjuka - joda - skjønner det. 
Men gud, så godt det skal bli å bli frisk!



Alle slags små nye vårtegn suges i alle fall inn og nytes til det fulle. 
Og lysere dager, og flere glimt av solskinn hjelper så absolutt på. 





Så får jeg da heller bare behandle meg selv litt pent, 
og tygge vitaminpiller og drikke varm te så lenge. 
Kanskje det hjelper med sjokolade også? 
Og boller og kaffi? 




Fordi jeg fortjener det!? :)
Hverdagssukk fra Åpent^hus

Håper uka di er bra. :D


I neste innlegg
barneroms-inspo


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...