lørdag 14. juni 2014

Evig ønskeliste / Wish list classics

mangler bare bordet :) (heldige meg!)

vakkert - også å henge på veggen.


Arne Jacobsens Svanen i godt brukt skinn i cognac-farge :)




denne moraklokka har jeg søkt etter i årevis.
er den ikke vakker?
og bordet? ja, det lager de ikke lengre. 
(selvføøølgelig!)


denne norske designklassikeren er lekker. 
men jeg er usikker på om den faktisk er god å sitte i (anyone?)


hadde ikke dette vært en fin kombo?
bildet har jeg, og stolene - så var det bare resten :)


vakker tapet i diskret toner. 




disse Corbusier-klassikerne er også snasne, ikke sant?
men skulle jeg hatt de også, måtte jeg vel bygge på huset.. :)
tror kanskje de ikke passer så godt inn i huset vårt -
for øyeblikket i alle fall :)



 .... men en bjørk og furu puff fra og ei pute med trestruktur, kan jeg glatt få plass til!  :)


og de nydelige Crenit-bollene fra Norman Copenhagen
er ikke et akutt praktisk behov i heimen, men du så snasne de er :)




Veldig snart
nytt lotteri her på bloggen
helt nytt produkt blir premien. 
:)
Følg med!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...