mandag 2. juni 2014

Unngå hvis du skal bestille på nett / Avoid this webshop



råd - dersom du lurer på å bestille deg noe fra internasjonale nettbutikker som driver med møbler og design, så unngå Infurn.com. De har visst økonomiske problemer for tiden.



Jeg har venta i over 7 måneder på noe jeg har bestilt og betalt... Sånn det er nå vet jeg ikke om jeg noen gang får tingene. ...Sånt er kjedelig, er det ikke??
Det kan være en god ide å sjekke ut nettbutikken på Trustpilot før du går i gang å bruke pengene dine.




Translation:
Infurn.com are having economic difficulties. I placed an order and paid over 7 months ago. Still no delivery. So - for the moment - avoid this webshop. Plenty of others to choose from. With shorter delivery time. If you want to make sure you choose a good webshop, check it out on Trustpilot before you spend your money.







Legger ved noen bilder fra de siste ukers vårvær i området mitt. Håper alle har kost seg i helga. Det har jeg. Storfamilietreff, utflukt, mengder av god mat og nydelig vær. Kan man ønske seg mer!!??


I attach some photos from my Instagram profile, taken the last couple of weeks.
Best wishes, Open^house #ålesund #geiranger #visitalesund #ilovenorway :)

UPDATE 12. JUNI:
Det kan se ut som om Infurn er konkurs.
Forbrukerrådet har mottatt mange klager på dette selskapet i det siste.
Det europeiske forbrukerrådet skriver dette om saken:
http://forbrukereuropa.no/no/kampanje/229-frykter-infurn-konkurs

Jeg er i ferd med å søke om refusjon fra kredittkortselskapet, som tar på seg å dekke slike ting. Håper det går i orden.


I neste innlegg
stilstudium



4 kommentarer:

  1. Blir veldig fristet av at de kjører minus 30% på alt nå.

    SvarSlett
  2. Hege: de hadde minus 30% på alt da jeg bestilte i oktober også. Jeg har ikke fått møbler (de utsatte leveringsdato hele tiden) og da jeg etter mye om og men fikk hevet kjøpet skulle jeg "helt sikkert" få pengene tilbake innen 30 dager. Det er nå 70 dager siden... De svarer ikke på mail og ringer ikke når jeg ber om å bli oppringt. Anbefaler at du Googler infurn+ erfaring - du vil se at veldig mange har tilsvarende erfaring som meg. Dessverre.

    SvarSlett
  3. utrolig kjedelig
    lurt å ikke la seg friste av rabattene og lave priser, når man ender opp med kanskje ikke å få varene i det hele tatt!

    SvarSlett
  4. Vi hadde også problemer da vi bestillte derfra, meeeen vi fikk pengene tilbake til alutt. Betalte med mastercard alltid gjør det via netthandel så er du sikret unz da tar master ard støyten h is du ikke får varene dine....

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...